FC Rapid şi-a lansat propria marcă de bere

Data:

Rapid Bucureşti a lansat propria marcă de bere intitulată Giuleşteana, aceasta urmând să fie comercializată în cadrul unei reţea naţionale de supermarketuri la preţul de 8,55 lei, anunță Agerpres.

Dan Şucu, unul dintre acţionarii grupării giuleştene, a declarat într-o conferinţă de presă că berea este primul produs pe bază de licenţă pe care îl lansează clubul şi speră ca în viitor să semneze parteneriate şi cu alţi producători.

„Este un lucru extraordinar pentru noi. Azi lansăm pentru prima oară un produs pe bază de licenţă, berea Giuleşteana, o bere excepţională pe care dorim să o promovăm şi să o vedem în casa fiecărui rapidist. Speranţa noastră este ca o dată cu timpul să fim prezenţi în casele suporterilor noştri cu cât mai multe produse cu marca Rapid. Dorim să găsim companii care să realizeze produse pentru fanii noştri. În mod cert din punct de vedere al marketingului vrem ca Rapid să arate ca marile cluburi de afară, dar deocamdată suntem doar la început”, a spus Şucu.

În cadrul magazinului Auchan Crângaşi unde a avut loc lansarea berii Giuleşteana a fost inaugurată şi o zonă specială unde se comercializează o gamă variată de articole ce poartă însemnele clubului Rapid, de la agende, brăţări, căni, fanioane, steaguri, insigne, ochelari, umbrele, până la tricouri oficiale de joc personalizate.

Dan Şucu a explicat că fan shop-ul de la Stadionul Giuleşti va fi deschis în câteva săptămâni. „Fan shop-ul de la Stadionul Giuleşti trebuie să fie gata în câteva săptămâni. Va fi ceva spectaculos”, a explicat el.

Prezent la conferinţa de presă, preşedintele FC Rapid, Daniel Niculae, speră ca în viitor legislaţia să permită comercializarea berilor slab alcoolizate pe stadioanele din România.

„Sperăm ca acest parteneriat cu Auchan să fie de lungă durată pentru că suporterul rapidist are nevoie de o bere cu care să sărbătorească victoriile şi sperăm noi, din ce în ce mai puţin, pentru a-şi înăbuşi nervii după meciurile mai puţin reuşite. Şi ce nume era mai potrivit pentru această bere decât Giuleşteana, în Giuleşti, Crângaşi deocamdată. Dar sperăm să poată fi găsită cât de curând în toată ţara. Cât priveşte consumul pe stadion, noi vom încerca să schimbăm şi legislaţia, să venim cu anumite propuneri pentru că o bere slab alcoolizată, undeva la 2% ar putea fi comercializată pe arenele din România. În loc să bea afară şi să vină pe stadion sub influenţa băuturilor alcoolice mai bine spectatorul vine şi bea 3-4 beri slab alcoolizate în incinta arenei”, a menţionat Niculae.

Realizată de Nemţeana, unul dintre primii producători locali de bere artizanală, Giuleşteana este o bere blondă neflitrată, cu gust dens amărui, obţinută din ingrediente româneşti, malţ şi hamei premium. Până la finalul anului 2022, berea şi celelalte produse cu marca FC Rapid vor putea fi achiziţionate cu o reducere de 10% cu cardul de fidelitate al reţelei de supermarketuri.

Sursa: Agerpres

Distribuie:

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

CITESTE SI

Alcaraz speră în continuare să facă pereche la dublu cu Nadal, la Jocurile Olimpice de la Paris

Tenismanul spaniol Carlos Alcaraz a declarat, după calificarea sa în sferturile de finală ale turneului ATP Masters 1.000...

Fotbal: Nike şi-a prelungit parteneriatul cu nationala Franţei până în 2034

Federaţia franceză de fotbal (FFF) şi Nike au anunţat marţi reînnoirea parteneriatului lor, început în 2011, acesta fiind...

F1: Inginerul britanic Adrian Newey pleacă de la Red Bull, a anunţat echipa austriacă

Inginerul britanic Adrian Newey, considerat un adevărat "guru al aerodinamicii", va părăsit la începutul anului 2025 echipa de...

Fotbal: Harry Kane l-a egalat pe Mbappe în fruntea clasamentului golgheterilor Ligii Campionilor

Internaţionalul englez Harry Kane, atacantul echipei Bayern Munchen, a marcat al optulea său gol în actuala ediţie a...