Clubul de fotbal Paris Saint-Germain, controlat de un fond de investiţii din Qatar, a anunţat luni reînnoirea până în 2028 a sponsorizării cu transportatorul aerian al ţării din Golful Persic, Qatar Airways, a cărui siglă apare pe tricourile pariziene încă din sezonul 2022/2023, scrie EFE.
PSG nu a dezvăluit detaliile financiare ale parteneriatului prelungit pentru încă trei sezoane.
”Suntem mândri să ne reînnoim acordul până în 2028 cu Qatar Airways, cea mai bună companie din lume. Acest parteneriat excepţional are rădăcinile în valori comune de excelenţă, creativitate şi inovaţie”, a declarat preşedintele lui PSG, Nasser Al-Khelaifi, într-un comunicat publicat de club.
Directorul executiv al companiei aeriene, Mohammed Al-Meer, a declarat în aceeaşi notă că acest acord reflectă ”o viziune comună asupra lumii atunci când vine vorba de conectarea şi inspirarea oamenilor din întreaga lume.”
În 2022, când numele companiei aeriene a început să apară pe tricourile clubului, presa franceză estimase valoarea sponsorizării între 60 şi 70 de milioane de euro pe sezon. Qatar Airways înlocuia atunci lanţul hotelier Accor pe tricoul lui PSG.
AGERPRES