La Liga depăşeşte 200 de milioane de urmăritori pe cele 16 platforme online pe care este prezentă, cu o creştere medie de 1,4 milioane de persoane pe săptămână în ultimul sezon, situându-se pe primul loc între competiţiile fotbalistice ca număr de adepţi dintre marile ligi europene, informează agenţia EFE, scrie Agerpres.
La Liga are profiluri pe diferite platforme, între care Twitter, Line, Instagram, TikTok şi Facebook. Multe din aceste profile sunt dedicate diferitelor pieţe de interes precum China, Thailanda, Japonia şi Indonezia.
De remarcat că cele care au crescut cel mai mult în ultimii ani au fost cele mai nou apărute, cum este cazul TikTok.
În sezonul trecut, competiţia a adăugat 40,8 milioane de fani, fiind astfel cea mai populară dintre marile ligi europene. Pe locurile următoare se află Premier League cu 192 milioane de urmăritori, Bundesliga cu 38 de milioane, Ligue 1 cu 31 de milioane şi Serie A cu 28 de milioane.
AGERPRES