Netflix a achiziţionat drepturile pentru cel puţin patru meciuri din liga profesionistă de fotbal american (NFL), o premieră pentru platforma care caută să-şi facă loc în lumea sportului, informează AFP.
Serviciul de video la cerere va difuza două meciuri în prima zi de Crăciun anul acesta şi cel puţin un meci la aceeaşi dată în 2025 şi 2026, conform unui comunicat dat publicităţii miercuri.
Conform Wall Street Journal, Netflix, gigantul de streaming care îşi înmulţeşte incursiunile în lumea sportului, va cheltui 75 de milioane de dolari pentru a difuza fiecare din cele două meciuri de anul acesta.
Netflix s-a limitat mai mult la producerea de documentare sportive sau la crearea de evenimente proprii înaintea marilor competiţii, lansând serialele documentare „Drive to Survive” despre Formula 1, „Break Point” despre tenis sau „Tour de France: în inima plutonului” (ciclism).
Platforma a mai produs un turneu de golf, Netflix Cup, precum şi meciul de tenis Netflix Slam, între spaniolii Rafael Nadal şi Carlos Alcaraz. De asemenea, pe 20 iulie, va transmite meciul dintre legendarul boxer Mike Tyson şi vedeta YouTube Jake Paul.
AGERPRES