Platforma de criptomonede Crypto.com va fi unul dintre sponsorii Cupei Mondiale din 2022 din Qatar, un nou semn de influenţă crescândă a monedelor virtuale în fotbal, a anunţat, marţi, Federaţia Internaţională de Fotbal (FIFA), citată de AFP, potrivit Agerpres.
Grupul cu sediul la Singapore se alătură astfel partenerilor istorici ai instanţei mondiale, între care americanii Coca-Cola şi Visa şi compania germană Adidas, fără însă ca durata şi termenii contractului să fie precizaţi.
Conform FIFA, acest contract de sponsorizare reprezintă „o importantă expunere, în interiorul şi exteriorul stadioanelor celui mai popular eveniment sportiv din lume”, ce va fi organizat în Qatar în perioada 21 noiembrie-18 decembrie.
Fondat în 2016, Crypto.com est deja prezent în sporturile cu motor, în MMA, fotbal, hochei pe gheaţă şi baschet, iar emblematica sală a echipei Los Angeles Lakers (NBA) poartă numele acesteia de la finele anului 2021, în schimbul unei valori estimate la 700 de milioane de dolari.
Parteneriatul semnat cu FIFA accentuează prezenţa criptomonedelor în fotbal, cu capi de afiş precum Lionel Messi, care primeşte o parte din salariul său de la Paris Saint-Germain în jetoane numerice.
Sursa: Agerpres