Platforma de streaming audio Spotify va fi noul sponsor al echipei FC Barcelona pentru următoarele patru sezoane, iar numele său va fi asociat emblematicului stadion Camp Nou, a anunţat, marţi seara, clubul catalan, citat de AFP, potrivit Agerpres.
„Numele companiei va apărea pe partea din faţă a tricourilor la meciul de antrenament al primelor echipe masculină şi feminină de fotbal. Pentru prima oară, stadionul va avea şi un partener care se va denumi Spotify Camp Nou”, a precizat gruparea catalană.
Barcelona nu a dezvăluit valoarea contractului cu compania suedeză dar, conform mai multor publicaţii catalane, contractul s-ar ridica la 70 milioane euro pe sezon pentru patru ani, ceea ce ar reprezenta cel mai mare contract de sponsorizare din fotbal.
Acordul va fi supus, totodată, votului reprezentanţilor socios (suporteri-acţionari) cu ocazia adunării generale extraordinare ce va fi organizată pe 3 aprilie de la distanţă, pentru prima oară în istoria clubului.
În detaliu, marca Spotify va apărea pe partea anterioară a tricourilor primelor echipe masculină şi feminină începând din luna iulie, pentru patru sezoane, precum şi pe tricourile de antrenament ale celor două echipe timp de trei sezoane.
Sponsorul actual al primei echipe masculine, gigantul japonez al comerţului electronic Rakuten, îşi va încheia contractul pe 30 iunie, în timp ce contractul de sponsorizare pentru echipa feminină, cu compania de bricolaj Stanley, se va încheia şi el pe 30 iunie.
Rakuten i-a urmat companiei Qatar Airways în 2017, iar contractul său pe patru ani cu clubul catalan a fost prelungit cu un an în 2020. El prevedea un acord de 55 milioane euro pe an pentru Barcelona, plus 1,5 milioane euro dacă catalanii câştigau campionatul sau 5,5 milioane în caz de victorie în Liga Campionilor.
Sursa: Agerpres