Compania Danone a anunţat, marţi, un contract pe mai mulţi ani cu Carlos Alcaraz, care îl va transforma pe jucătorul spaniol de tenis în emblema publicităţii grupului francez, valorificându-i imaginea de sportiv, care, la doar 22 de ani, este numărul 2 mondial şi are în palmares cinci trofee de Mare Şlem, informează EFE.
Într-un comunicat, Danone a menţionat că Alcaraz va fi „ambasadorul” său mondial şi va avea un rol universal în cadrul mărcilor grupului pentru a promova obiceiuri alimentare bune pe termen lung, care pun accent pe o dietă echilibrată, hidratare sănătoasă şi activitate fizică regulată de la o vârstă fragedă.
Ca simbol al mărcii, Alcaraz va apărea în campanii internaţionale axate pe două din segmentele sale de produse: lactate bogate în proteine şi produse hidratante.
Totodată, compania franceză se angajează să sprijine Fundaţia Carlos Alcaraz, al cărei obiectiv este „promovarea importanţei sportului şi a sănătăţii fizice şi mentale în rândul noilor generaţii”.
La rândul său, Carlos Alcaraz a afirmat că este mândru să colaboreze cu o companie pe care o cunoaşte din copilărie: „Rutina mea sportivă se bazează pe o hidratare sănătoasă şi o dietă echilibrată şi vreau să transmit asta tinerei generaţii”.
AGERPRES