Federaţia Internaţională de Fotbal (FIFA) a anunţat, marţi, că a vândut peste 1,5 milioane de bilete pentru Cupa Mondială a Cluburilor care a debutat sâmbătă în Statele Unite, cu un total de 60.000 de spectatori pentru primul meci şi 80.000 pentru cel dintre Paris Saint-Germain şi Atletico Madrid, informează AFP.
Primele opt meciuri de la această competiţie cu noul format de 32 de echipe s-au desfăşurat în faţa a 340.000 de spectatori, o prezenţă medie de 42.500 de spectatori, a indicat FIFA într-un comunicat dat publicităţii.
Iar în continuare, „biletele cele mai căutate sunt la meciurile lui Real Madrid cu Pachuca, Al Hilal şi RB Salzburg, duelul dintre Bayern Munchen şi Boca Juniors, de la Miami, sau la Flamengo – Chelsea, la Philadelphia”, a adăugat forul internaţional.
„Fiecare din aceste meciuri trebuie să atragă peste 50.000 de spectatori” în acest stadiu, a adăugat FIFA.
Pentru a da un elan acestei competiţii şi pentru a evita ca anumite stadioane să fie goale, FIFA a propus promoţii pentru cumpărarea de bilete.
AGERPRES