Platforma video YouTube a achiziţionat drepturile de difuzare a meciurilor pentru liga profesionistă de fotbal american (NFL) în Statele Unite, conform unui comunicat publicat, o premieră pentru filiala Google, care ilustrează implicarea în creştere a acesteia în sport, informează AFP, citată de Agerpres.
Conform presei americane, Google va vărsa aproximativ 2 miliarde de dolari pe an, timp de şapte ani, pentru a putea transmite meciurile jucate duminică, prin intermediul serviciului video cu plată YouTube TV, care nu este disponibil decât în Statele Unite.
Pentru a avea acces la meciuri prin intermediul acestui parteneriat, abonaţii la pachetul de canale YouTube TV vor trebui să achite o sumă suplimentară la preţul abonamentului lor. Ei vor putea vedea meciurile jucate în zona lor geografică imediată, mai exact a echipei lor locale, care fac obiectul unui contract distinct.
Contractul nu asigură exclusivitatea, întrucât cele două posturi naţionale Fox şi CBS deţin deja împreună drepturile pentru aceste meciuri şi vor continua să le difuzeze în Statele Unite.
Pentru proprietarul echipei New England Patriots, Robert Kraft, citat în comunicat, acest acord „va permite ca mai multe meciuri să fie accesibile pentru fani. Acest parteneriat va permite creşterea sportului prin intermediul generaţiilor viitoare”.
Canalul YouTube oficial al NFL, care are peste 10 milioane de abonaţi, transmite constant online mici rezumate din culisele celei mai puternice ligi sportive din lume.
Agerpres