Stadionul echipei de fotbal FC Barcelona are un nou nume – Spotify Camp Nou – începând de astăzi (vineri), 1 iulie, când a debutat oficial parteneriatul dintre clubul spaniol şi cea mai populară platformă de streaming audio din lume, a anunţat gruparea din Primera Division pe site-ul său oficial, potrivit Agerpres.
În baza acestui acord, Spotify devine partenerul principal şi partenerul principal de streaming audio al clubului FC Barcelona.
În cadrul înţelegerii dintre cele două părţi, compania suedeză devine şi „Title Partner” al stadionului, care începând de vineri afişează pe faţada sa figurile unor jucători şi jucătoare ale grupării „blaugrana”: Pedri, Maria Leon, Ansu Fati, Alexia Putellas, Pierre-Emerick Aubameyang şi Aitana Bonmati, precum şi noul nume Spotify Camp Nou în centru şi pe laterale.
O delegaţie de la Spotify condusa de Marc Hazan va vizita vineri arena catalană, unde brandul platformei de streaming audio va apărea pe întregul stadion, nu doar pe faţada sa.
În calitate de partener principal, Spotify va figura din sezonul 2022-2023, timp de patru ani, pe partea frontală a tricourilor echipelor masculină şi feminină de la FC Barcelona, precum şi pe partea din faţă a echipamentului de antrenament al ambelor formaţii, în următorii trei ani.
Potrivit cotidianului El Mundo Deportivo, acordul dintre Spotify şi FC Barcelona va aduce beneficii totale de 435 de milioane de euro clubului catalan, în perioada 2022-2026.
Sursa: Agerpres