Cei cinci moştenitori ai legendarului fotbalist argentinian Diego Maradona, decedat în 2020, au semnat un parteneriat exclusiv cu omul de afaceri suedezo-iranian Ash Pournouri şi compania sa Electa Global pentru a comercializa produse sub marca Maradona, a anunţat marţi grupul suedez, informează AFP.
„În baza acestui acord pe termen lung, Electa se va ocupa de toate aspectele legate de proiectarea, fabricarea, marketingul şi distribuţia produselor, în strânsă coordonare cu familia”, se precizează într-un comunicat.
„Nu există multe produse oficiale Maradona”, a remarcat Ash Pournouri într-un interviu acordat AFP. „Acest lucru se datorează parţial faptului că nu s-a întâmplat în timpul vieţii sale, iar de moartea sa, familia şi copiii săi au fost reticenţi în a face orice cu cineva. A durat ceva timp să le câştigăm încrederea’, a explicat el.
Legendarul număr 10 argentinian a murit în urma unui stop cardiac pe 25 noiembrie 2020, la vârsta de 60 de ani.
„Numele tatălui nostru înseamnă atât de mult pentru milioane de oameni din întreaga lume, au subliniat moştenitorii săi în comunicatul dat publicităţii de Electa. Nu este vorba doar despre produse. (…) Este vorba despre păstrarea identităţii lui Diego – pasiunea, energia şi dragostea sa pentru oameni”.
Îmbrăcămintea, încălţămintea şi accesoriile de lux vor fi iniţial concepute pentru piaţa europeană.
Deoarece proiectul este încă în stadii incipiente, nu a fost anunţat niciun preţ mediu pentru viitoarele produse.
Mulţi sportivi de top îşi valorifică faima pentru a intra în afaceri, ceea ce alimentează celebritatea lor şi o industrie înfloritoare.
Mai mulţi fotbalişti şi-au transformat deja numele în branduri, inclusiv Cristiano Ronaldo şi Kylian Mbappe.
AGERPRES