Meciurile din prima zi de Crăciun, pe 25 decembrie, dintre echipele Pittsburgh Steelers şi campioana Kansas City Chiefs, şi dintre Baltimore Ravens şi Houston Texans, din Liga profesionistă de fotbal american, precum şi spectacolul de la pauză oferit de cântăreaţa Beyonce, au stabilit un record de audienţă cumulat de 65 milioane spectatori, a anunţat NFL, citată de EFE.
Atât meciurile, cât şi spectacolul lui Beyonce, considerată cea mai mare vedetă pop a secolului XXI, conform revistei Billboard, au avut o audienţă medie de 24 milioane de vizualizări pe Netflix, principala platformă de difuzare în timp real, care a fost urmărită în peste 200 de ţări.
Conform datelor oferite de Nielsen Company, compania care măsoară audienţele, aceste meciuri au fost cele mai urmărite din istoria NFL prin „streaming”.
Meciul în care Baltimore Ravens a învins-o pe Houston Texans a avut o medie de 24,3 milioane spectatori pe minut, devenind cel mai vizionat meci de Crăciun începând din 2001.
Meciul dintre Kansas City Chiefs, care a câştigat al treilea său Super Bowl în ultimii cinci ani, şi Pittsburgh Steelers, soldat cu victoria campioanei, a captat atenţia a 24,1 milioane de urmăritori la fiecare 60 de secunde.
Audienţa maximă de spectatori a fost atinsă în pauza meciului Ravens – Steelers, cu ocazia spectacolului oferit de Beyonce, cu puţin peste 27 milioane telespectatori.
Vedeta pop a evoluat într-un spectacol de 15 minute de lumini, intepretând câteva hituri de pe cel mai recent album al său nominalizat la premiile Grammy, „Cowboy Carter”.
Cifrele publicate de NFL au depăşit cu mult cel mai urmărit meci din liga profesionistă nord-americană de baschet (NBA) din prima zi de Crăciun, dintre Los Angeles Lakers şi Golden State Warriors, care a atras 7,76 milioane de spectatori.
AGERPRES