Agenţia Naţională de Presă AGERPRES şi Federaţia Română de Baschet au semnat, vineri, un acord de parteneriat având ca principal obiectiv să consolideze şi să promoveze colaborarea dintre cele două instituţii.
Documentul a fost parafat de directorul general al Agenţiei Naţionale de Presă, Claudia Nicolae, şi de preşedinta Federaţiei Române de Baschet, Carmen Tocală.
Parteneriatul vine în contextul unei dorinţe comune de a spori vizibilitatea şi impactul baschetului în societate, precum şi de a furniza informaţii relevante pe această temă publicului larg.
„Cred că este cel mai important parteneriat pe care îl are Federaţia Română de Baschet în momentul acesta. Pentru că, pe de o parte, ne dă şansa să transformăm activitatea noastră baschetbalistică într-un produs comercial extraordinar, iar pe de o parte, împreună cu AGERPRES, care, după mine este cea mai importantă instituţie publică din media, asigură şi partea internaţională. Vom putea comunica şi internaţional ceea ce se întâmplă în ţara noastră din punct de vedere baschetbalistic şi care este progresul României. Şi progresul României înseamnă şi dezvoltarea internaţională. După mine AGERPRES înseamnă muzeul presei româneşti”, a declarat Carmen Tocală.
La rândul său directorul general al Agenţiei Naţionale de Presă AGERPRES, Claudia Nicolae, a subliniat că noul parteneriat cu Federaţia Română de Baschet este o oportunitate de a susţine şi de a evidenţia realizările şi valorile acestui sport în România.
„AGERPRES, prin acest parteneriat, întăreşte misiunea instituţiei privind educarea, inclusiv în domeniul sportului. Iar baschetul este una dintre disciplinele sportive iubite în România, un sport care atrage de la cele mai mici vârste. Realizările şi valorile acestui sport trebuie să ajungă la cei pasionaţi şi nu numai, pentru că, aşa cum am spus, educarea este una dintre misiunile AGERPRES”, a declarat Claudia Nicolae.
Prin acest parteneriat, cele două instituţii îşi propun să crească interesul publicului faţă de acest sport şi să ofere o acoperire extinsă a evenimentelor şi activităţilor desfăşurate de Federaţie.
Obiectul contractului constă în dezvoltarea şi implementarea unei strategii de promovare reciprocă, având ca obiectiv consolidarea imaginii, precum şi promovarea activităţilor diversificate desfăşurate de Federaţia Română de Baschet.
AGERPRES