Echipa spaniolă de fotbal Real Madrid a câştigat peste un milion de adepţi noi pe reţelele de socializare după succesul din ultima ediţie a Ligii Campionilor, pe parcursul căreia a eliminat echipele Paris Saint-Germain, Chelsea şi Manchester City, înainte de a cucerit trofeul în faţa lui FC Liverpool, informează EFE, potrivit Agerpres.
Finală de la Saint-Denis a generat un total de 136 de milioane de interacţiuni pe canalele oficiale de Twitter, Facebook, Instagram şi YouTube ale clubul Real Madrid, care are acum 1,7 milioane de urmăritori noi după cucerirea Cupei Europei pentru a 14-a oară în istoria sa, potrivit unui raport realizat de Blinkfire Analytics.
Precedentele trei câştigătoare ale Champions League, Liverpool (2019), Bayern Munchen (2020) şi Chelsea Londra (2021), nu au depăşit 800.000 de noi adepţi după succesele lor în cea mai prestigioasă competiţie la nivel de cluburi din lume. Dintre cele trei, Liverpool a fost cea care a obţinut cei mai mulţi urmăritori (791.000).
Dintre toate reţelele de socializare pe care lucrează Real Madrid, se remarcă o creştere de 80% între TikTok (1,4 milioane), o reţea în care a depăşit 10 milioane de vizualizări pe postare, şi Instagram (1,2 milioane), cu peste 100 de milioane de interacţiuni totale.
Sursa: Agerpres