FC Barcelona a ajuns la 23,8 milioane de abonaţi pe YouTube, o cifră care, potrivit clubului catalan, o plasează ca principalul cont sportiv de pe platformă, depăşind FIFA (23,6 milioane) şi NBA (23,3 milioane), scrie EFE.
În ianuarie 2025, Barca a devenit primul club sportiv care a depăşit 20 de milioane de abonaţi pe YouTube. La acea vreme, doar FIFA şi NBA erau în faţă.
Acum, a depăşit ambele organizaţii datorită impactului pe care conţinutul său live din turneul de presezon asiatic şi Trofeul Joan Gamper 2025 l-a avut asupra platformei.
Comparativ cu alte conturi sportive de top, Barcelona le întrece clar pe Real Madrid (18,1 milioane de abonaţi), LaLiga (13,1 milioane) şi Liverpool (11,7 milioane).
Meciul jucat duminică împotriva lui Como 1907 pe stadionul Gamper a atins un vârf de audienţă de 3,28 milioane şi o medie de audienţă de 1,83 milioane, pentru un total de 9,7 milioane de telespectatori şi 18,75 milioane de vizualizări, cu 4,65 milioane de interacţiuni totale.
AGERPRES