Tricoul roz cu numărul 10 al lui Lionel Messi, atacantul echipei Inter Miami, este cel mai bine vândut al anului în liga profesionistă nord-americană de fotbal (Major League Soccer – MLS), dar de pe o listă în totalitate latino, cu uruguayanul Luis Suarez în poziţia a doua şi argentinianul Lucho Acosta pe locul trei, informează EFE.
Conform datelor anunţate luni de MLS, columbianul Juan Camilo „Cucho” Hernandez (coleg cu românul Alexandru Măţan la campioana Columbus Crew) şi spaniolul Riqui Puig, jucătorul echipei Los Angeles Galaxy, se află pe locurile patru şi cinci.
Inter Miami, care a revoluţionat liga profesionistă americană de fotbal prin transferurile lui Messi şi ale spaniolilor Sergio Busquets şi Jordi Alba, cărora li s-a alăturat în ianuarie Luis Suarez, domină primele 25 de poziţii cu cinci jucători.
Americanul Benjamin Cremaschi se adaugă şi el listei de la Inter Miami, în timp ce Alba ocupă poziţia a 18-a şi Busquets a 24-a, conform datelor de vânzare de pe platforma MLSstore.com.
Seattle Sounders este a doua cea mai reprezentată echipă la vânzarea tricourilor, cu patru tricouri între primele 25 de poziţii (Pedro De La Vega, Jordan Morris, Joao Paulo şi Cristian Roldan).
Clasamentul se bazează pe vânzările locale de tricouri Adidas MLS pe MLSstore.com în perioada 1 ianuarie-30 aprilie 2024.
AGERPRES